|
|
|||||||
|
||||||||
Щоб взяти участь у конкурсі, необхідно подати
не більше 2-х
поетичних творів українською
мовою, які
відповідають зазначеній тематиці.
Призовий фонд**:
Кращий вірш, надісланий на конкурс
Журі конкурсу та кількість балів, які вони можуть ставити
1. Архип - 10 балів
Критерії оцінювання:
Архип:
Natalya-gurkina:
Svetakedyk
* У
разі надходження невеликої кількості робіт або
низьких оцінок за твори,
термін проведення
конкурсу може бути продовжено,
або ж не буде присудження
призових (або одного із призових) місць.
** Призовий фонд конкурсу
може бути збільшено (або ж проведено новий конкурс) за
фінансової підтримки відвідувачів сайту.
Кошти переможцям (
Стенограма обговорення конкурсу
за цим лінком.
2.
Публікація віршів новими
користувачами сайту
3.
Публікація віршів поетами, сторінки
творів яких вже створені на сайті |
Про організатора конкурсу,
Можете задати питання в
МІНІ-ЧАТІ до відвідувачів сайту, або ж просто
поспілкуватися з ними:
Перше поле - час оновлення (для того, щоб побачити відповідь
- налаштуйте час оновлення перед відправленням повідомлення або поновлюйте сторінку
1 рази на хв.) |
|||||||
===================+++++++++++++++++++++=================== |
||||||||
+
уведіть логін (далі будете його
вводити, коли зайдете на сайт) *** умови реєстрації можуть відрізнятись від тих, які зараз існують на сайті. Проте вони несуттєві і не вплинуть на основний порядок реєстрації. |
||||||||
===================+++++++++++++=================== |
||||||||
Коли щось не отримується - надсилайте
вірші автору сайту, який опублікує їх від Вашого імені (реєстрація на сайті обов'язкова).
Поштова адреса - |
||||||||
=========================+++++++++++++======================== |
||||||||
|
||||||||
|
|
Дизайн сторінки
(на основі шаблону, перероблений) ©
від 12.08.07 вер. 2.1 |
Міні-чат, присвячений конкурсу
"РЕанімація
душі"
На початок
обговорення
Кінець обговорення.
Архип
Веселої подорожі!!!))) І гарних друзів!!!!!!!!! !!!
Juta
Буду цілу ніч казки читати- завтра дві пари логіки)
Juta
Я сьодні не сплю) Завтра)
Архип
Спи спокійно і красиво!!!!!)))
Juta
Стрьомний міні-чат... Я за ним не встигаю)
Juta
Усім править випадок... Я на вихідних їду у Рівне. До друзів. На добраніч)
Архип
А проблеми по роботі. А потім просто проблеми по життю, тобто роздуми........
Архип
На добраніч!!! Завтра багато справ! Але вихідні вільні. Якщо хочете, то
зусьрінемось!!! !!
Juta
Вірю... ) А що за проблеми7
Архип
Аню! Я не пропажа! Хоча Я такий! Я завжди з усіма і незким! Але ображати
непотрібно)))! Були проблеми....
Juta
Нє....Мене в журі взяли. Так що в мене творча відпустка..
Архип
Чекаю і від Вас вірші?
Juta
Не сумніваюсь.. А ти..пропажа сяка-така))
Архип
А багато Вас було, сьогодні?
Архип
Аня, лиш тим що Все буде добре!!!
Juta
Але й оперативність..Уже 3 вірші є)
Juta
Повернулась прочитати чим скынчився диспут)
Архип
Вибачаюся ще раз перед усіма!!!
Архип
Ні!!! Я неписатиму! У мене проблеми з інетом, але із своїм завданям справлюсь.
Непереживайте!
Автор сайту
Вітаю, Володимире. Чекаємо і від Вас вірша! (поза конкурсом, зрозуміло)
Архип
І ще є одне!!! Розумійте тему конкурсу кожен по своєму!!! Томущо реанімація душі
нам потрібна!!!
Архип
Я люблю Вас усіх!!! І гадаю Все буде добре! Ви найкращі!!!
Архип
Дякую всім!!! Вибачте але в мене багато справ. Ми поети дня живемо не роками а
секундами і кожен день використовуємо як мить!!!
Автор сайту
Дякую, Олександре! Дякую Наталю, що запросили Олександра та допомогли
опублікувати вірші!
Автор сайту
Є перші конкурсні твори!
Анархіст
ті вірші, що я Вам надсилав, опублікуєте Ви чи мені це робити самому?
irma
І настало Велике Порозуміння... Дякую, пояснили і просвітили wink Тепер мушу
повертатись в сім'ю. Бажаю нам усім успішної "Реанімації душі"!
Автор сайту
те що бажано, не є обов*язковим...
Автор сайту
Так, бажано з коментарями до оцінок
Juta
Думаю, що основні питання вирішено. Вибачайте, мушу бігти))
irma
Висновок: я, як член журі, повинна залишити оцінку (найвища-5 б) з коментарем до
кожного конкурсного твоу. Так?
Автор сайту
Усі по 5 балів, Архип - 10
Автор сайту
Так, Ви пропустили: natalya-gurkina , Юта,maja, svetakedyk, alyka, irma, Автор
сайту, Відвідувачі (не журі, середня оцінка від кількості), Архип
irma
Можливо, щось пропустила, але прошу ще раз: напишіть хто є в журі? Дайте
конкретики!
Juta
22:37 Я згідна)
Juta
Ні, Ірмо..Давайте все максимально спростимо)
Автор сайту
Просто, Анно, я не хочу встановлювати жодних обмежень, адже аудиторія у нас і
так невелика.
irma
Думаю, журі можна кожного вечора визначати, наприклад, найбільш яскравий вірш
дня. А потім, після закінчення конкурсу опрацьовувати кілька днів результати. "Большое
видится на расстояньи"
Juta
Я б радше прийшла, коли буде Архип)
Juta
Або коли не буде
Автор сайту
Ну бачите, Анно, можете приходити коли буде Анархіст.
Автор сайту
Так в будь-який час.
Анархіст
22:31 тут згоден
Juta
Тобто приходимо протягом 9-14 і ставимо оцінку в коментарях. Просто хочеться
визначеності.
Автор сайту
Я думаю не треба обмежень. Кожен з членів журі може домовитись один з одним коли
приходити. Я, наприклад, не завжди можу приходити у назначений термін
Juta
давайте визначимося. Приходимо в один день чи на протязі 9 -14? Ставимо оцінку в
ПП чи в коментарі. Нехай кожен напише свою позицію.
Автор сайту
Але є, те, що є
Автор сайту
ТАк, міні-чат для більше, ніж 3-х чол. не досить зручний
irma
Я зрозуміла, що майже нічого не зрозуміла.....В міні-чаті якось важко
відслідковувати відповіді. Скажу, що основним критерієм при оцінці поезій у мене
буде відчуття гармонії.
Автор сайту
А ле лінчування не буде.
Juta
а ще краще бути продюсером чи промоутером))
Автор сайту
Особливо коли буде автор вірша
Автор сайту
Це не обов*язково збиратись усім разом, але буде цікаво
shetamara
Пане Василю, не обов'язково писати вірші, щоб уміти їх оцінювати. серед
літературних критиків мало хто став знаменитим, але своєю роботою допомогли
багатьом письменникам та поетам.
Juta
А може й так. Вибрати для голосування конкретний день.Явка обовязкова))
Автор сайту
Мені здається краще коли усе ясно буде. Ми ж "накидуватися" і принижувати нікого
не будемо. Я, наприклад, взагалі не віршую, та і з помилками навіть пишу. А
коментар гарний написати, то взаг
shetamara
А може жюрі скаже своє слово і дасть оцінку після закриття конкурсу?
Juta
22:13 а перемога тоді не стане надто передбачуваною?
shetamara
Успіху усім! І учасникам конкурсу, і організаторам!
Juta
Я теж буду ставити оцінку відкрито в коментарях, супроводжуючи аргументацією.
Автор сайту
Архипа пробачимо, якщо він сам розмістить до конкурсоного розділу свій вірш.
Автор сайту
Дякую Вам, Наталя!!!
Автор сайту
І мені хотілось, щоб Архип був. Ну та нічого, мабудь віршує...
natalya-gurkina
Буду на сьогодні прощатися зі всіма:))))) Оцінки буду ставити відкрити! :))))
Всім добраніч і до зустрічі;) :))))
shetamara
А чому не ставити оцінки відкрито, так будемо вчитися на зауваженнях та похвалі?
Хто підтримає мою думку?
svetakedyk
Добраніч усім! Приємних і солодких снів!
Автор сайту
Можна до Асі
Автор сайту
Прошу членів журі написати мені до Пприват повід. свої критерії оцінювання, бо я
можу не встигнути скопіювати Ваші відповіді...
Juta
22:09. Це ж обов"язковий аспект.
shetamara
Так, це досвід для усіх.
Автор сайту
Звичайно краще, коли кожен із членів журі буде ставити не просто бали, а ще й
аргументувати.
Juta
Я ще подумаю, чи пробачати:))
svetakedyk
Мабуть я піду. Кожну Душу оціню - поставлю собі оцінку(неоцінен ну).
shetamara
Повинні йому пробачити...
Juta
Угу...тільки головного ініціатора нема)
Автор сайту
Ну це вже справа самих членів журі, як ставити: відкрито, чи через ПП. Я не буду
вимагати, думаю що Архип теж. Це справа кожного
svetakedyk
Дякую Тамара, насправді Ви розумієте Себе...розуміючи мене...:)
shetamara
Як добре, що ми зібралися!
shetamara
Так!
natalya-gurkina
Та і члени журі повинні виставляти відкрито, а не через ПП!
shetamara
Ні, Вас розумію, Світлано.
natalya-gurkina
Навіщо робити фіктивне? :))) При кожному підключенні інше (якщо ADSL). Але
проблема знімається, якщо до уваги будуть братися лише аргементовані оцінки
користувачів.
svetakedyk
Розумієте справа не в оцінюванні і не в балах. А втручання - пізнання себе. Мене
важко зрозуміти?
shetamara
У кожному конкурсі є свій азарт, можна порівняти свої твори із кращими...
Автор сайту
Може бути тоді, коли хтось дізнається Ваш логін і від Вашого імені буде ставити
оцінку у коментарях
Анархіст
зробити фіктивний айпі нескладно, але тут витрачати на це зусилля навряд чи є
сенс хоча б тому, що призи чисто символічні)
shetamara
Дуже хороша ідея Наталі, про те, що до уваги брати тільки оцінки з коментарями!
Автор сайту
Так, юта, члени журі ставлять оцінку У КОМЕНТАРЯХ, або кажуть її мені через
систему приватних повідомлень, до АСІ. Підробок не можу бути!
natalya-gurkina
Можна брати середній бал (оцінювання користувачів) і він буде 1/6 в загальній
оцінці.
Juta
21:56..Справді. Закріпляти оцінку в коментарі.І Коментар повинні залишити усі
члени журі.
Автор сайту
Юта, що значить Ви не маєте право втручатись?
Автор сайту
Ну різні поети є Світлано...
Автор сайту
Я про глядацькі симпатії не думав, аде у великому місті я можу піти у 20 клубів
і проголосувати за себе, а хтось і селі, де 1-2 ПК. Буде несправедливо...
Juta
Світлано, тоді виходить, що і ми не маємо права втручатись і конкурс втрачає
сенс.
Анархіст
а третє тоді кому?
natalya-gurkina
Тому думаю, що було б доцільно брати лише оцінки з коментарями!
natalya-gurkina
Якщо ADSL то при кожному новому підключенні інше IP.
svetakedyk
А навіщо комусь втручатися? Навіщо робити когось першим... чи обманювати, чи ще
щось... Людям потрібна поезія - відродження душі
Juta
варіант наданий в 21:51 хороший.Потім можна буде виділити переможця читацьких
симпатій і віддати йому, наприклад, друге місце...
Juta
Тоді добре...)
Автор сайту
Я думаю, що не дуже важливо який критерій у результату чи за 50 балів, чи 5
Автор сайту
... з одного ПК
Автор сайту
Так, теж тільки раз
Juta
а нереєстровці можуть проголосувати? Наприклад,якийс ь нереєстровець теж тільки
раз зможе проголосувати?
Автор сайту
А як звичайний відвідувач може втрутитись?
shetamara
А може оцінка читачів мати оди голос, та інші голоси жюрі, а потім вивести
середній бал?
Автор сайту
До речі, можна надсилати вірші і членам журі, але звичайно їх не будуть
оцінювати, хоча відвідувачі ставити оцінку можуть
Автор сайту
Головне - це сума усіх членів журі+відвідувач і, які повинні мати право
голосувати
Анархіст
що ж ...чекаю на перші публікації.
Juta
А я б радила заборонити для читачів, і викласти для них уже після конкурсу...або
зробити мішану систему голосування.Бо те, що кожен зможе втручатися у процес -
нелегітимно)
Автор сайту
Істотно вона не вплине
Автор сайту
Та якщо хтось проголосує з 20 компів, то оцінка відвідув лише 5 із 45 балів
Автор сайту
З одного Пк - лише один раз. Так працює сайт
shetamara
Та дуже корисно почути думку інших про свій твір, тому треба приймати участь та
писати рецензії не тільки членам жюрі
Автор сайту
Дякую Наталю. Вже прояснюється.
natalya-gurkina
Для мене головне відчувати ДУШУ АВТОРА у творі. Це і буде моїм критерієм при
оцінюванні:)))) ))
shetamara
Як завжди велося, філософів розуміли тільки після їх смерті (жарт)
Автор сайту
А Ви можете і не оцінювати свій вірш
Анархіст
так один користувач не може оцінити один вірш більше одного разу?
svetakedyk
Кажу про те, що відрожження - стан Щастя, коли ти щасливий і Дихати легко -
Любити. Реанімація - дорога, усвідомлення, вірніше потреба у самостійному
Диханні(Любові) .
Автор сайту
Архип теж пише у коментарях. Накрутка лише може бути там, де оцінка
відвідувачів, але це лише 5 із 45 балів
Juta
Тобто реінкарнація у вірші повинна бути присутньою обов"язково, не зважаючи на
те, що не всіляка філософія грунтується на позитмивізмі?
Автор сайту
оцінюватись буде так: natalya-gurkina , Юта,maja, svetakedyk, alyka, irma, Автор
сайту Пишуть бали у коментарях. Відвідувачі ставлять оцінку, у кінці вірша (там
є вибір від 1-до 5).
Анархіст
та власний вірш оцінювати -- якось несерйозно...
Анархіст
от-от, здається, кожен може тут оцінити скільки завгодно разів...
Автор сайту
Не знаю, Світлано, просто з сонячним днем не згоден, але сонячний день після
темряви, або після хмарного неба та ін - так
irma
Я правильно зрозуміла: всі, крім Архипа, мють право оцінити вірш найбільше на 5
балів? Але ж можна 10 разів зайти і оцінити?.... Оголосіть хто є в журі і як
воно має працювати.
Автор сайту
Дякую
svetakedyk
ясніше про диання? Чи про відсутність обмежень?
Juta
А я оцінюватиму за досконалістю форми, якщо чесно...Адже чогось радикально-ново
го по темі "реінкарнація душі" у час свободи слова прочитати не сподіваюсь.
Автор сайту
Які критерії у Вас, Юта?
shetamara
Реанімацію душі кожен баче по-своєму... Це може бути навіть сонячний день...
Автор сайту
До речі, усе про що ми говоримо, буде опубліковано на сторінці з конкурсом
Автор сайту
Світлано, а можеш ще трохи ясніше?
Автор сайту
То як?
svetakedyk
ну, насправді реанімація - тільки поштовх до самостійного дихання...Тому я
оцінюватиму Дихання
Автор сайту
Звичайно, щоб радикальних відмінностей не було
Автор сайту
Я думаю, що краще, коли кожен із членів журі скаже, за якими критеріями він буде
оцінювати...
shetamara
Ось тепер знаю хто буде оцінювати конкурс. Задоволена їх кандидатурами, бо
творчістю цих людей знайома.
Автор сайту
Я, як казав, буду оцінювати за емоційним сприйняттям. Головне - щоб подобався і
хоч трохи було в нього оцього відродження, реанімації...
shetamara
Так поспішала до вас усіх!
Автор сайту
Доброго!
shetamara
Усім доброго вечора!
Juta
Доброго вечора)
Автор сайту
Анархисту: оцінюватись буде так: natalya-gurkina , Юта,maja, svetakedyk, alyka,
irma, Автор сайту, Відвідувачі - усі по 5, Архип (спонсор - 10) Всього 50 балів
irma
.....продовжую асоціативний ряд:формування нового погляду, думки, на основі
якихось знакових життєвих подій, навіть перевтілення...
natalya-gurkina
Згідна з "який би був тільки філософського змісту". Головне щоб була суть,
змістовне навантаження... а не просто передача відчуттів...
svetakedyk
Наталю, нема ніяких обмежень для автора у котрого возродилась Душа(Любов у Душі)
Автор сайту
Хочеться щоб більше поетів взяли участь у конкурсі
Автор сайту
Не всі зможуть написати вірш, який би був тільки філософського змісту
irma
Доброго вечора! То нас 5-ро в рукавичці? Давайте дійсно більш чітко окреслимо
тему. У мене, напиклад, назва теми асоціюється з такими словами і поняттями:
відродження, повернення, переосмислення
Автор сайту
Так, адже ми маємо не так багато поетів
natalya-gurkina
Філософська лірика, любовна, пейзажна... Думаю, що все що несе світло, можна
віднести до "Реанімації душі". Я так думаю...
Анархіст
таак...я так зрозумів, що багато залежить від оцінок творів користувачами?...
natalya-gurkina
Якщо лише давати філософський напрямок творів, то це стане певним обмеженням для
авторів...
svetakedyk
основна лінія - філософія життя - мудрість мислення - дія розуму... Це моя
особиста думка
Автор сайту
Наталя, браво, це вже щось...
natalya-gurkina
"У часи смути та гонінь, коли людина втрачала віру, вірші ставали ниточкою, яка
давала віру. Реанімація душі - це нитки рядків, які дарують віру та несуть
світло у душі людей" Це я так розум
svetakedyk
бо саме Любов треба в собі відродити(возро дити), я про духовну Любов...
Анархіст
тобто основна лінія -- філософська лірика?
svetakedyk
Відродження Душі - це і є Любов....
Автор сайту
Згоден зі Світланою Кедик
Анархіст
таки так справді краще...
Автор сайту
За темами Володимира Архипенка, я зрозумів, що на конкурс не подаються вірші на
теми кохання...
svetakedyk
но лучше - возрождение Души...
svetakedyk
а мені подобаються кучері...:)
natalya-gurkina
Проти! Реанімація - це спасіння... коли на межі.... більше ніби філософська
тематика... Просто висловлення "багато втратили" це ніби образа, адже не людині
оцінювати душі інших (ІМХО)
Анархіст
можна...хоча занадто закручено...
Автор сайту
Вибачайте, що російською...
Автор сайту
Чи можна прив*язати до конкурсної тематики?
Автор сайту
А як Вам щодо такого: «Реанимация» – это возвращение Души, которую многие почти
потеряли…»